sobota, 31 sierpnia 2013

The Versatile Blogger Award

No to tak:
- podziękować za nominację osobie, dzięki której zostałeś włączony do gry
- pokazać na blogu nagrodę Versatile Blogger Award
- ujawnić 7 faktów dotyczących własnej osoby
- nominować 15 blogów, które według nominowanego na to zasługują
- poinformować o fakcie nominowania autorów blogów
 
Dziękuję osobom, które nominowały tego otóż bloga twierdząc, iż jest on cudowny idealny i te inne dziwne kłamstwa za które będą smażyć się w piekle tymi osobami są:
( tak, tak kopiuj wklej bo ja to tępa jestem ;333 )
 
Chciałam tą nagrodę tak ładnie w paintcie ale leniwa zbytnio jestem :) a więc znowu kopiuj wklej z czyjegoś bloga ;3
 

4 komentarze:

  1. Kochanie, w piekle to już na mnie czekają od dawna. :D
    Kopiuj wklej najlepiej! xD
    I mam nadziej, że żartowałaś z tym, ze rozdział dopiero na przerwę świąteczną.

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nominowałam cię do Versatile Blogger Awards :)

    tw-fanblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Będę się smażyć w piekle, jeeeeeeeej.. To jednak nie idę do egzorcysty ;_; WEŹ TY SOBIE NAWET JAJ NIE RÓB I NIE GADAJ, ŻE DOPIERO W PRZERWIE ŚWIĄTECZNEJ! BO JA ZWYCZAJNIE NIE ZNIOSĘ TYLE! CZEKAM! ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Czyli smażę się w piekle :D
    Przerwa świąteczna?? o.O Tyle czekać...
    Anonim z podpisu
    Lose my mind

    OdpowiedzUsuń