niedziela, 3 lutego 2013

The Versatile Blogger Award

Pewnie nominujcie mnie a potem narzekajcie, ze rozdziałów nie daję ._. Ja się jakoś odwdzięczę. Nie wiem jak ale to zrobię. A więc komu miałam dziękować za kolejną nominację? Tym którzy znają tyle zajebistych blogów a nominują ścierwo. Ale podziękujmy. A nie to ja dziękuję Rnnie ♥ oraz Jestę Sufitę Nawet nie wyobrażacie sobie ile dla mnie to znaczy.

Każdy nominowany blogger powinien wykonać kilka rzeczy :
- podziękować nominującemu na jego blogu
- pokazać nagrodę Versatile Blogger u siebie
- ujawnić 7 faktów dotyczących samego siebie
- nominować 10 blogów, które jego zdaniem na to zasługują
- poinformować o tym fakcie autorów nominowanych blogów
( takie tam kopiuj wklej ) 


Fakty o mojej skromnej osobie.
1. Nie wychodzę z domu. Jedynie do szkoły, bądź sklepu.
2. Nie posiadam żadnego talentu.
3. Jestem uzależniona od Klaudii ♥ ( czyli nie ma jej, nie ma mnie )
4. Jak miałam 4 lub 5 lat próbowałam zwiać przez siatkę do kolegi i podarłam sobie bluzkę, a babcia płakała przez moją głupotę, bo mogłam sobie coś zrobić.
5. Jestem samotnikiem. 
6. Dzięki mnie kilka osób polubiło The WANTED.
7. Wychowywałam się wśród dojrzewających chłopaków, dlatego wydaję się osobą zboczoną. 

Moje nominację: ( numeracja - czysty przypadek )
1. Kinga ♥
2. Krystian ♥  
3. Zuza ♥  
4.  Marlena ♥ 
5. Alexandra ♥  
6. Klaudia ♥ 
7. Krystian, czysty przypadek ^^  
8. Paulina ♥  
9. Gabryśka ♥  
10. Natalia ♥ 

Znowu czekam na czekoladki ! Przyjmuję również coś mocniejszego. Do rozdziału, mam nadzieję. 

2 komentarze:

  1. Yayayayay ^^

    Nie ma mojego <3

    Wheyhey nie bd musiała tego pisać,ani rozdziału ^^

    Dzięki ci o wielka Gabryśkoo :3

    OdpowiedzUsuń
  2. nominowałam cię http://niekazdywzyciumusibycszczesliwy.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń